Saturday 25 April 2009

Gubahan Bakul Kraftangan




Gift Clasic

Diperbuat dari kain satin, riben & kain net. Boleh diberi kepada rakan taulan yang datang berkunjung ke majlis perkahwinan anda...... RM3.90 (minimum 25 unit).










Gift Rampai

Menggunakan kain oganza, bunga satin dan diletakkan pot pori di dalamnya. Ada tali yang dilekatkan pada gift rampai. Anda boleh memilih warna yang anda gemari sewaktu membuat tempahan........RM4.00 (minimum 25 unit).


Gift Box

Kotak comel ni boleh dijadikan 'door gift' waktu hari persandingan (terpulang nak letak muffin/gula-gula/jeli etc.). Dihiasi dengan renda bermutu dan riben. Kotak comel ni mungkin menjadi pilihan hati anda......... RM4.00 (minimum 25 kotak).
Berminat? Hantarkan email atau ym jejarimulus@yahoo.com



BAKUL BERHIAS


Diperbuat dari rotan yang berkualiti. Warna bunga dan riben boleh dipilih mengikut citarasa anda sendiri. Waktu membuat tempahan, bagitau size bakul dan warna bunga yang diingini.






Bakul serbaguna ni boleh diletakkan bermacam-macam benda yang anda suka. Nak letak buah-buahan pun bole..... kalau time raya, bakul serbaguna ni boleh berubah wajah menjadi bekas comel kuih muih untuk tetamu... Boleh juga dijadikan sebagai hantaran perkahwinan (barang dalam bakul tu, beli sendiri le ye... eheheheheheheh ). Bakul ni ada bermacam-macam size.... ikut kehendak pelanggan. Dari RM30, RM40, RM50 dan RM60 (siap dihias). Saya hanya gunakan bakul dari rotan yang BERKUALITI sahaja tau......

Berminat? Hantarkan email atau ym saya di jejarimulus@yahoo.com



BAKUL CENGKERANG

Bakul Cengkerang yang ringkas, mudah & menarik ini boleh dibukan & ditutup. Boleh diletak di sudut mana yang anda suka.... Harga dari RM35, RM45 & RM55 (siap dihias) mengikut size bakul yang dipilih (kecil, sederhana, besar).

Berminat? Hantarkan email atau ym saya di jejarimulus@yahoo.com

0 comments: